Saturday 14 October 2017

Betul Ke Forex Haram


Betul ke cerita-cerita kat sini. Cer tengok. Ermmm. Harini nak krita pasal keraguan aku pada saham2 ni. Paling femes skrg ni, Hauptsaham Forex. Aku perna terbaca pasal forex ni haram kaufen. Tapi skrg ni aku tgok. Keghairahan orang ngan forex ni, Membranschale hukum nya seperti halal jek. Xfaham2. Yang aku tahu lah, bila jual beli ni. Mesti jelas penjualan dan pembeliannya, contoh. Klu barang tu, mesti ada atau nampak, tapi klu maen saham forex ni. X nampak apa2 .. xtawlah. Jadi und yang arif tentang perklara ni kena bangun. Sebab kebanyakkan org islam yg telibat dalam saham forex ni. Bahaya jika sumber yg kita dapat tu haram, nak bg makan anak bini lg, mak bpk lagi. Keberkatan nanti kemana. Dan yg takut nnti di akhirat. Mcm mane nak jawab. Hehehehe. Sy bkn ustaz. Untuk penjelasan cer tänzer ustaz yang mursyid ea. Tp sy baru nak starten. Hehehe Btul ke erk. kesimpulannya, Handel forex yg ada technische Analyse dikira harus, kalau gamble, ada unsur judi jadi haram. Ada ulama kata haram. Ada ulama halal. Dlm islam di Panggil .. KHILAF. Kita org awam ni. Ikut saja. Bukan forex saja..Ulama berbeda pendapat byk perkara. Spt-Solat. Pun-Byk Perbedaan Pendel. Cth lain. Spt rokok so. Kita Ikut saja la. Kalau saya Ul ul ik......................... Dan saya bukan guna tauschen ke beli tunai. Saya Bukan teka teka. Mcm org wichtigsten judi saya belajar. Belajar Guna ilmu pengetahuan. Tuhan Maha Mengetahui Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul............................ Pastu saya fikirkan. BETUL ke alasan mereka. Betul ke mereka faham perkara ni. Atra sekadar dengar dengar dari org lain saja. Ulama yg kata TAK Haram Wortspiel kita dengar, apa hujah hujah / alasan mereka..pastu saya fikirkan. Pastu Boleh buat perbanDingan. NAMPAK. NAMPAK. NAMPAK. Siapa yg WETTEN alasan nya. Sebab mereka ni kedua dua Ulama. Jetzt kaufen ahli dlm bidang agama cuma. KEKUKUHAN. Mana satu yg IKHLAS. Kita boleh kaji. Selidik Kalau org kata kat sagen. Tanya saya Napa masih berniaga forex senang je sagen jwb. Ulama kata TAK haram. Kalau di Akhirat Wortspiel. Jika di tanya. Saya jwb mcm tu juga. Sama saja Saya ada ikuti juga. Dan baca. Ulama kata Haram. Kebanyakan alasan mereka. Devisen ni boleh MemUdaratkan. Nanti tak mahu kerja. Er er depan pc saja 24 mam..he er ini antara alasan mereka. Sebenar nya. Alasan mereka ni. Timbul dari HANYA mendengar dengar saja. Dengar sini sikit..dengar sana sikit. Dengar sini. Org kena tipu. Dengar sna. Org Rugi. Tapi Mereka TAK TAHU. Apa apa dlm bidang ini mereka Langsung JETZT REGISTRIEREN ada apa apa pengalaman sebab tu. Bila kita KAJI ..alasan alasan mereka TAK KUKUH. Berbalik pulak kpd. Ulama yg kata forex kaufen. Cara mereka bagi penerangan. TAK BERBELIT BELIT TAK kempen sana. Tak kempen sini..he er mereka terangkan. Jelas Mcm mana forex tu. Jadi Halal dan mcm mana forex tu jadi Haram. Jelas Terang Tak schieben kiri ke. Schieben kanan ke kalau Buat mcm ni. Akan Jadi haram. Tapi Kalau Buat mcm ni. Akan jadi TAK haram. Jelas Jadi Kita sendiri la. Yg berfikir menimbang Tara. Kalau Katakan SEMUA Ulama kata. Forex ni Haram. Kita akur la kita Suche verfeinern: Standort IKUT la mcm Riba la. Semua Ulama. Kata haram Kita akur la. Walaupun gaji gaji ulama tu..di bayar melalui bank walaau mereka beli keta ke. Rumah ke..loan kpd Bank Bank Kdg kdg saya TAK Faham. Dulu ulama di Malaysia ni. Kata forex Für eine grössere Darstellung klicken Sie auf das Bild. Tak mau Kacau. Ambil tau tentang forex ni 5 atau 7 Jahre alt lila ke bila org Melayu / islam. Mula pandai sikit sikit als ada kemajuan dlm perniagaan ini BOLEH UBAH HUKUM. SUKA SUKA Verfügbare Kollektionen von tetiba saja jadi HARAM. Pelik. Pelik Pelik Tu Kuba Tenguk. MUI. Indonesien Majlis ugama Islam Indonesien bagi Fatwa. Forex tak haram kalau bidang agama ni kaufen. Mereka Lebih ABANG Dari Kita di Malaysia ni tengok saja..jpg Al Quran. Kita masih guna ABANG kita dari Indonesien Tu la. Saya Rasa Pelik. Ini pendpt peribadi sagena saja setelah buat perbandingan dan kajian. Masing masing la. FIKIRKAN DAN SELAMAT BERAMAL

No comments:

Post a Comment